äntligen hemma!

nu är jag hemma i lilla enköping igen, så himla kul att träffa familj och vänner igen och dessutom mina djur som jag saknat massor! kom med tåget vid 12,52 så mamma hämtade upp oss så vi slapp gå med våran packning! sen vart det lunch med elias och min syster! sen så skulle vi kolla klappar men det vart inte så många, det vart mer lite klappar till mig själv! så typiskt! haha. sen nu ikväll har jag vart i stallet och bara myst med min polle! tog med mig harry också så hade båda mina djur, är så nöjd! det vart ett hårt pass med lucky idag så imorn kommer jag ha sjuk träningsvärk men om man vill gå ner i vikt så är det bara kämpa på! nu har jag nyss solat så nu blir det att gosa ner mig i sängen med harry och grey's anatomy! imorn ringer klockan tidigt då jag ska till uppsala för att kolla upp mina knän och handla lite klappar med mormor! God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0