12.12.12

Idag har jag vart ledig=underbart!  Åkte ut till Nova för att träffa Veris, idag har vi fan pratat konstant i 3 timmar! haha. hon är en sån härlig prick!  vi satt först på jobbet och drack kaffe sen en runda inne på nova, jag hittade massa saker som ska inhandlas på fredag! Idag har även min morbror gift sig, äntligen gifte dom sig! lite synd att jag inte är där på deras stora dag! :(  det värsta att bo så långt bort! men bara 8 dagar kvar tills jag åker hem igen! :)  nu ska jag kolla Grey's sen blir det en kall vinterpromenad!
 
 

Kommentarer
Postat av: madde

Wohoioooo. Snart är du hemma :) har du planer för den 5 Han. Tänkte vi skulle dra till Västerås då, lisa fyller <3

2012-12-13 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0