när man har tråkigt.

Namn: Alexandra Helén Louise Blomberg Åberg
Född: 900518 21 år
Längd: 158cm, världens längsta!
Hårfärg: Brunett (egentligen vitblond)
Familj: Pappa Thomas, Mamma Susanne och mina 3 syskon Madde, Adde och Tilda!
Förhållande: Yes, med Joachim som jag även bor tsm med på Sandgatan! (:
På fritiden: Jobbar på max där jag stormtrivs, annars är jag med älskling och mina vänner och är alkis!
Favorit person: Kommer alltid vara morfar även fast du inte finns vid liv så finns du alltid i mitt hjärta!
Första Kärlek: Micke som jag träffade i 7år men vi var tsm helt i lite mer än 3år!
Första skola: Korsängen
Första bästis: Jossan Thörnlund
Första husdjur: Ferdinand svartvit springer spaniel!
Första egna lägenhet: Västerviksgatan i 3:an på gymnasiet
Favorit färg: Rosa/svart
Dagens låt: Sean Paul - She doesn't mind
Dagens frisyr: Hög tofs med fläta
Dagens kläder: Byxdress
Dagens film: Twilight filmerna
Dagens bästa serie: Vampire Diaries
Dagens humör: very good
Dagens måste: mysa med harry innan jobb
orkar ej mer.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, "och är alkis" ;)

2011-11-30 @ 09:24:31
URL: http://tuhkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0