I have loved you all along

vaknade för en stund sen och har vilat lite och kollat Vampire Dairies! grym serie, ska kolla igenom alla avsnitt hade jag tänkt jag som är serie nörden och har nog fan sett alla! haha.  idag känns jag iaf som vanligt igen efter ha vart kaos sjuk och inte ens kunnat stå upp!  som tur är så har jag världens bästa mamma som hämtade mig och tog hand om mig hela kvällen natten ons/tors.  bästa mami♥  fortfarande hungrig dock men jag tänker inte sluta med mina ideér bara för att jag vart sjuk!  ska gå ner 5kg till!  har gått ner en del den senaste tiden, det är dock synd att det inte syns nånstans förutom att jag har gått ner en bh storlek!! blir galeeen, det okvinnligaste är ju att vara platt och vill inte blir det, min mardröm!!  som man funderar ju ibland på att bara trycka i sig fett så boobisarna kommer tillbaka men jag vill ju inte ha tjockis tuttar heller, det är ju bara vidrigt!! :(  vilka problem jag har...  hahah.   aja, idag ska jag iaf på eftermiddagen ta en tur på stan, försöka få med joachim!  ska försöka hitta nån som kan klippa mig idag eller imorn, måste klippa mig innan jag ska fixa till mitt hår!! skulle klippt mig ii veckan men det gick ju sådär!  skulle gjort så mycke i onsdags då när jag vart sjuk, tatuera mig t.ex! men det går fler tåg!  nu ska jag kolla ett till avsnitt!! :)   btw. varför är vampyrer så sexiga?   Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0