Every time you touch me I just melt away

helgen har vart kanon mysig!  har inte alls gjort nått att det vart min jobb helg, eller ja jo kunde ju inte direkt släppa loss på samma sätt som alla andra igår men vad gör det om man är lugn ibland ;)  iaf, fredags vart det sthlm med bebis!  han shoppa loss som vanligt, jag försökte hitta ett par skor för typ tredje gången men just dom jag vill ha finns ju tydligen inte... :(  sen på kvällen så satt vi oss inne på O'lerays och tog en öl och kollade fotbollen!  sen åkte vi hem och var väl hemma runt halv 12!  gick upp på lördagen vid halv 7 för att ta min quickbike och cykla till jobbet, det var isbjörnar överallt!!!  var hemma lite tidigare så gick till bolaget, handlade mat, käkade, solade och sedan vart det fix för lite folk skulle komma hit!  kvällen avslutades på hörnan som sög lika mycke som vanligt!!!  sömn ca. 3 timmar sen jobb!   var lugnt idag med på jobbet så var hemma tidigt igen typ 1 så chillade lite innan min syster kom!  sen vid 4 köpte vi fika med oss upp till pappa för att fira farsdag! och vet ni, pappa den jäveln jobbade och glömde berätta det så jag och mina systrar lagade lite gott och chillade ist!  och nu ligger jag här i sängen och fryser som en jude!!  gillar inte att vintern är påväg....   man kommer tycka det är mysigt i en dag då första snön kommer och att slippa alla småkryp men längtan efter sol kommer vara låång!    vart visst en bok nu haha, så intressant liv!  natti

Kommentarer
Postat av: Madde

Aa, den var grym :)

Hahaha, "det var isbjörnar överallt"....

2011-11-14 @ 09:03:12
URL: http://tuhkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0