think twice if you want me nice.

efter helgens upp och nedgångar så säger jag nu godnatt och längtar in en ny vecka med nya möjligheter! denna vecka ska jag göra bäst, och endast för min skull! :) det ska bli massa träning och jobb cash floooow.  sen ska jag även hinna med att sola och gå till frisören sen självklart hämta ut lite kläder man beställt!! :D  och sen får man inte glömma löning plus att det blir utgång i helgen! najs.   och sen btw. prick en månad kvar tills jag fyller år, på riktigt denna gång ;) haha, helt galet vad många grattis man fick igår då en vän till mig tyckte det var kul att göra  facerape på mig! haha, jag man är ju språk kunnig! haha. aja hejdå!! :*
I may look nice, but don't judge people after their looks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0