find me in the dark, I'll be in the stars, find me in your heart

Imorse var det uppstigning 9, klockan skulle ringt halv 10 men nej jag vakna redan innan!  klädde på mig och tog sedan en lång promenad med harry. gick hem och bytte om lite snabbt för sedan gå hem till joachim och mig för att diska lite och även hämta lite tvätt som måste fixas innan helgen! har 2 riktigt stressiga dagar framför mig nu, har 4födelsedagar och det är bara nära släkt, pappa, syster, joachim och fd.lossaspappa! jäävlar vad jobbigt! imorn blir det iaf utgång i västerås med mina tjejor, innan dess blir det middag hos pappa. på dagen ska jag fixa det sista till min överraskning till joachim sen blir det att sola lite sen stallet och sedan fix. puuh vill inte en rabbla upp resten blir bara stressad utav det! :P  snart ska jag fixa det sista av disken sen hem till mami för att lämna harry sedan blir det lite solning! :)  morbror kommer och hämtar mig sedan för idag ska jag rösta! wiihoo!!?  sen ska jag upp till stallet! och sen ikväll ÄNTLIGEN ska jag klippa mig plus fixa till mitt löshår så jag kan få långt igen (Y) hihi. sen blir det mys med joachim! hähä. ja det var väl min dag det! PUSS


Måste bara säga att jag förstår mig inte på människor ibland. hur kan man vara så blåst och blind för att man är kär? förstår inte hur dom kan låtas bli utnyttjade, för alla vet innerst inne att man blir det. jag vet en som blir det totalt, tänker inte säga vem och tänker aldrig göra det heller! men iaf tycker synd om den personen, öppna ögonen och se dig omkring ist. för jag VET att du blir utnyttjad har bäst koll! eller källa vad säger man? let go of you're obsession!
och nej ingen kan säga ååh jag vet vem det är om, går inte att gissa sig till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0