People change, things goes wrong, shit happens, life goes on

Har inte orkat skriva på ett tag, lazee! men iaf, förra helgen var kanon!
Fredag; tjej middag hos kamilla. maten var galet god och massa dricka vart det även!  gick därifrån vid halv 1?  mötte upp joachim som var alldeles för full (jag med) så gick vi till hans mamma där joachim decka och vi var väl där till 3-4?
Lördag; började klockan 9 att spy(som vanligt). höll på till 3 typ sen var det bara att duscha och fixa sif för att sedan vara hos min mamma och ha tjej fest, the good old times!  det var jätte kul att träffa tjejorna, vi ses ju dock inte allt för ofta :/  vi spela öl-spel sjöng singstar osv! vid 23 kom joachim och robban. vi var väl hos mamma till 2. sen gick vi med alva till bussen som hon missa precis stackarn... så hennes kille fick hämta henne!  sen när vi kom hem så slocknade joachim och jag prata med hans mamma till halv 5! :P  ja som ni kanske ser så vart det ingen oktoberfest för mig. sket i den fullständigt faktiskt! hade en bra helg ändå! :) ♥
sen i veckan har det endast vart jobb och en massa mys med min älskling! vi har kollat film, ätit god mat (som det alltid är när jag lagar ;)) även en liten tripp till västerås, sen bara vart med varann!
Fredagen som var; först på dagen hade jag harry som jag har varje dag! sen städa vi, träffa min syster en snabbis handla käk osv. sen vid halv 9 kom; ello, gson, robban, emil och pelle! vi körde wii, den som vann fick bestämma vem som skulle ta shot och det var robban som fick dom men han var lite feg ;)  sen träffa jag julia en snabbis! :)  sen lite senare kom denise och sofia, och sedan även alexsandra och lina! :)  jag sluta dricka vid halv 11 för vi skulle upp tidigt dagen efter men jag var fan full till 1-2 typ :P men iaf när alla hade gått så mådde jag någolunda bra så vi städa undan för att slippa se allt skit :P  somna vid 4 typ...
Lördags: Vakna upp och mådde kanonars! vi gick ner till källaren för att börja rensa ur förrådet eftersom det har blivit översvämning där nere! och jag kan ju säga att fyfan vad äckligt det var, mögel osv... så det var bara slänga! sen när vi var klara kom johan och vi åkte till återbruket!  på kvällen hade vi städat hela lägenheten till topp! så vi gick och handla! det vart fahjitas, as gött! sen spela vi wii, och joachim vann i matcher jag var sur som fan!! (dålig förlorare)  sen vart det film-mys! hihi. ja och en massa pussar för igår var det våran 2månaders dag!  jag somna vid halv 6 typ tror jag?
Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och diskar! senare blir det en prommis sen sova tidigt för imorn ska jag upp halv 7 :(  så där fick ni allt en uppsatts ;) PUSS




Kommentarer
Postat av: Natta

Haha jag hörde dig i fredags när jag gick utanför er ;P

2010-10-10 @ 16:40:17
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: älex

haha gjorde du :D när gick du förbi typ? :P

2010-10-10 @ 16:49:14
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Natta

haha jaa;d typ runt 20 i 2 kanske;P på natten alltså;D

2010-10-10 @ 17:01:55
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: alexandra

hahah så sent :P var det livat då? :O hahah

2010-10-10 @ 20:12:39
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Natta

hahaha om det var ;) nejdå, men man hörde ju att det var fest iaf och jag hörde dig;P

2010-10-10 @ 20:46:38
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha sällan min röst hörs :P fan på fredag ska ju vi festa igen (Y)

2010-10-11 @ 13:44:37
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0