I love how you can make me laugh when I don't even want to smile.

Är heelt slut i kroppen efter den tidiga uppstigningen igår! gick upp vid 5 kolla lite gossip sen vid halv 8 gick jag ut och tog en morgonprommis till 9. det var väldigt mysigt förutom skavsår och för varma kläder! gick även och handla sen fortsatte gossip tittandet! kan verkligen inte sluta när man väl börjat. sen så är det ju jävligt bra att avsnitten alltid ska sluta spännande ;) sen under dagen vart det stan med maggan och hennes mamma och även lunch! sen resten av dagen umgicks jag med älskling och vi handla laga mat osv. :)  och självklart gossip när han somna (A) hahha.

Idag vart det jobb 8-13, var en jobbig dag eftersom jag höll på att somna stående! hahah. sen när jag kom hem har jag kollat gossip trot eller ej ;) och snart kommer älskling hem! ska även fika med toot idag! ska även fixa lite gott till joachim höhö. surprise! nej nu ska jag diska! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0