I lick the gun When Im done, Cause I know That revenge is sweet

Den här helgen har varit jätte mysig! i fredags så busade jag massor med emilia, vi blåste såpbubblor och vi la pussel. vi skulle även överraska nova och mattias för emilia hade ju saknat sin "syster"  så jag tog henne på en promenad för att möta dom från dagis, men vipps så gick vi olika vägar så jag  gick och bar emilia hur långt som helst så träningsvärken sitter än i!  på kvällen spela vi kort jag micael emil och madde. mycket trevligt! jag älskar att spela kort hur kul som helst sen är man ju grym på det ;)  i lördags (igår) så var vi först hemma hos micael och käka osv. sedan mot kvällen var vi hundvakt åt min busling harry. så vi kolla matchen coh fy så spännande den var, skulle vart kul om uruguay vunnit, eftersom jag hatar tyskland ;)  sen efter matchen tog vi en kvällsprommis med harry, mötte på lite folk som akam t ex som vi stod och prata med en stund. sen bar vi oss hemmåt för att sätta oss på balkongen lyssna på musik tända ljus och bara prata en massa! idag ska jag och micael strax (ska bara väcka han först) cykla till bresse! sen ikväll hundvakt igen och en massa fotboll, HEJA SPANIEN!  sen hur veckan ser ut vet jag ej, jobb några dagar! ska även ta och söka mig ett nytt jobb, gör ju inget med 3 ;)  jag och mike ska ju utomlans över nyår och det ska fan vara en lyxresa för oss så bara spara!! hihi. nej nu ska jag göra frulle! tjiiing


måste även bara säga att jag har blivit så duktig så duktig, för jag har slutat bita på naglarna så nu är dom sjuuukt långa, har aldrig haft så här långa!! tyvärr så har några gått av men dom är fortfarande inte korta! här ska ni få se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0