I know you want me, you know I want you

dagarna dom bara rullar på nu för tiden, har inte tid med nått känns det som:S hmm.. men iaf har bara haft skola nu i 2dagar inge jobb. ganska skönt det är lite jobbigt om man annars ska ha 2 jobb och sen skola? lite mycket vart det nu på en gång men det här ska jag nog klara och pengar är pengar! måste spara till resan under nyår med baby m.m :)  jag måste bara säga en sak jag har blivit jätte duktig så jag har slutat riva bort naglarna så nu börjar dom bli långa igen! (stolt!) sen så röker jag mindre också, inte för att jag tänkt sluta men iaf ;)  dom här senaste dagarna har jag jobbat/skola/älskling/molle och IDOL heeela veckan underbar vecka med andra ord! :D  allt går i rätt riktning känns hur bra som helst!  har världens bästa vänner, familj och älskling!  <3  så om jag säger såhär jag har humör svängar men idag är dagen bra;) hahah. allt känns toppen idag! hihi, nej nu ska jag förbereda för kvällen då kommer linnéa, molle och jossan hit vi ska har kurs! så nu ska jag hoppa in i duschen fixa naglarna och ta på mig nya kjolen! :) CIAOCIAO



Du är mitt allt och jag älskar dig för allt du gör, du är min stjärna bara min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0