'Cause baby I need you by my side




Japp, äntligen fredag och det sägs som om att denna dag ska bli kanon:D  som ni ser kanske är tur på hööög nivå idag och sedan står det att jag ska jag allt jag kan och det läär ju gå bra då alltså;D hehe, idag iaf fyller min syster Madde år och även mammas kar Göran, GRATTIS!  så idag efter skolan osv så ska jag och micael ut och käka med the family ska bli mycket trevligt! :)  men iaf igår när jag var på lindex kvällen gaaash vad jag hitta snygga plagg:D  jag kom hem med en luden väst, en kortkavaj med rosa i och en leopard långärmad tröja uringad bakfram mycket nöjd! wiihooo, idag ska då leo på sen blir det skola osv. kanske ska hoppa in i duschen? hah jaa blir nog så! CIAOCIAO


jag och min syster som idag fyller 14år! :)



my best friend <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0