I remember everyday with you.

lördagen var trevlig, men inte alls lika kul att vara på joar nykter :P haha men det var jävligt skönt att inte alltid vara så full. :)  var hemma vid halv 5 typ, jag och jenno gick till henne och pissa efter joar's stängning sen vänta vi på micael och adde, och dom var inte snabba! haha jag och adde fick ryck så vi gick in på en tomt ovh hoppa studsmatta haha, fett kul!! :'D  tur att man inte bara är rolig när man är full, humor 31 ;) haha. men iaf sen käka vi sen vart det sängen! söndagen var riktigt seg, sov till 2 typ. sen vid 6 hade pappa's pojkar HC Liljan hemma premiär självklart skulle jag dit! dom vann med 20-0 så grymma dom är :D på 3 matcher har dom släppt in 3mål och gjort 45 :D haha. bäst!  sen efter ick vi skjuts av pappa till micael sedan åkte jag och mike hem till mig, vi kolla fighting och buno haha fett kul film alltså:D preciiis min dåliga humor :D hahaha.. sen nu så vakna jag typ nyss, trött och sliten. ska duscha nu sen blir det fix i rummet, det är mycke snyggt! ;) proffsigt gjort ;) haha. sen ikväll ska jag klippa till mitt hår, matilda ska få hjälpa mig! nej nu blir det maraton till duuuuschen!!  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0