you are always on my mind

helgen har spenderas med min älskling, den var jätte mysigt förutom att jag är dum med det gick ju bra tillslut. i fredags vart det dricka, jag och micke skulle tävla men eftersom jag hade sovit 6timmar på två dagar och inte ätit något så mådde jag jävligt dåligt så fick inte i mig så mkt, men bara för det så betyder det inte att micke vann ;) sen i lördags tog vi det bara lugnt även så söndag. mycke onyttigt och massa filmer, mysigt! så idag ska jag skriva ett prov i skolan sen äre praktik:( bläää. slutar inte föränn 23 ikväll, men är ledig imorn från praktiken, eller jag ska jobba med ida och det är mycke roligare! weey sen så äre bara 3 dagar till sen looooov! så jävla skööönt! sen så kommer min bästevän toto hem på torsdag oxå! :) saknar han, så det ska bli mys. så nu kan jag inte mer än längta tills det blir påsklov! PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0