Idag har jag och älskling vart jätte duktiga och cyklat en lååång tur, det var jätte mysigt och skönt att få vara ute i det fina vädret :)  när vi hade cyklat klart så gick jag till graven sedan träffa jag även min bästa vän toto. vi snacka och bara hade det trevligt, vi var till och med så smarta så vi låste in oss i jamals lägenhet hahah, tur att älskling kom och hjälpte oss:P sen så gick jag och micael hem till honom där hans farmor och farfar var :) jag käka lite sen så nu har madde precis blonderat mig så nu blir jag snart jätte blond igen :D hihi. imorgon ska jag ut och köra med papi äntligen! så jag måste sova tidigt idag:P får se hur det går! nej nu ska jag kila, pusshej!



Familjen Pettson ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0