Onsdag!

idag försov jag mig, somna inte förän 5 inatt så palla inte gå upp imorse:P  men iaf dagen var lugn i skolan, hade ingen riktigt skoldag, var mest att man lalla runt men det gör ju jag för det mesta;D haha. efter skolan gick jag upp på stan där mötte jag jasmine, emma och annika. vi kolla runt lite osv. köpte även lite saker som alltid (A) haha. sen så träffa jag micke även oxå! :)  sen gick jag och sola. guud så skönt med värme! ska bli så sköönt att åka bort till det varma snart. lääängtar massa! 11dagar kvar. wiiiie.  sen efter solningen gick jag till morfar och hälsa på. men han var ej så social:P haha... sen handla med mami sen hem och spelade GH med lillebror, jag äger på det ;) hahah..   sen nu sitter jag här och väntar (A) hihi.. men nu ska jag kiiila iväg och lira lite mer GH ;D  PUSS





Kommentarer
Postat av: Fanny

micke? :)

2009-01-29 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0