sömnproblem!

jaha, ligger nu i sängen och kan verkligen inte sova :(  men måste ska upp tidigt imorn. usch.  imorgonbitti åker micke till rom:( bläää. han kommer hem dagen efter jag åker till thailand satt vi ses om 21dagar!:(men life suck's sometimes.  idag så var jag så trött imorse osv satt mamma lessna och åkte så vi fick gå in till stan från mig:O damn.. det tog sin lilla tid med tanke på att micke är skadad. haha.  men sen när vi kom in till stan drog vi och käka osv. :)  sen hem till honom där han städa och packa medans jag kolla OTH :)  juste sen så ligger min bebis annika hemma i vinterkräksjukan:(  stackarn...  jag måste ju träffa henne innan jag drar till thailand. wiie bara 5dagar kvar!!!  ska faktiskt bli jäävligt skönt ändå på ett sätt, värme och sen bara få koppla av. slippa skolan osv. men jag kommer ju sakna mina vänner och micke det är klart. sen mami oxå hon kommer jag sakna massor. kommer hem den 24:e så då jävlar ska vi planera massor inför fredagen ;D  hela lördagen är uppbokad då jävlar ska jag se alla 3 sagan om ringen filmerna, dom är bäst! :D  nej nu måste jag fan slagga, lååånga dagar och nätter framför mig, eller aa det känns så...  Puss på er!  ♥




<3


Kommentarer
Postat av: ems.

vilken micke e du på G med egentligen? HAHA! :D

jag fattar ingenting nu.

2009-02-04 @ 11:40:46
URL: http://maliciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0