<3

Idag är det sista natten i sverige på 2veckor! ska bli skönt att komma till värme ett tag faktiskt, men är lite osäker ändå! många säger att jag är ganska knäpp som tycker så menmen:P  hehe.. idag vakna jag upp hos min älskade vän anjana, då vare bara att kliva upp in i duschen och fixa till sig lite, skulle till farmor på middag! vakna trots allt vid halv 4. haha.  åt jätte god mat hos farmor och vi satt och prata om thailand. jag har ju alltid velat åka dit. sen upp till annika en snabbis hämta batteriladdare osv. hjärtat har äntligen blivi frisk:)  jag har även fått prata med min älskling idag:D  åååh vad jag saknar han, det känns jätte surt att han kommer hem dagen efter jag åker, bläää. hatar att det vart så, men det ska bli kul sen när vi ses. jag kommer vara gaaalen då! haha, som alltid!  men iaf saknar han så mycket! så det ska bli kul när man kommer hem:)  JAG LÄNGTAR!  nu ska jag snart kolla igen packningen lite, kanske tagit liite för mycke saker. ska lägga i det sista osv. måste även städa mitt rum för det ser hemskt ut! usch.  så man har ju lite att fixa om man säger så. nej nu ska jag börja så jag kommer nånstans! PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0