last name ever, first name greatest

vart en dag i västerås med natta idag! mycket trevligt, hon shoppa satan men inte jag buuhuuu :(  jag köpte iaf en julklapp till pappa nu har jag bara 1 kvar sen är jag klar med alla 15julklappar! sköönt. jag köpte även ett par leggings och ett snyggt linne tills på lördag najs!

snart ska jag kolla one tree hill sen blir det sussa, är heelt död?  vet ej why. men iaf ska sova sköönt i min säng inatt! :)  imorn blir det stan med maro, natta och amanda, sen bus i snön som jag bestämt hahahaha! nej nu ska jag bädda ner mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: Natta

mycket bra dag :D

2009-12-15 @ 23:18:46
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0