PUSS

Igår så åkte jag och madde ner på skolan och skulle kolla schema osv. men det fanns inte så mkt att göra så jag nattis och madde drog ner på stan för att luncha osv. var mycket trevligt!! vi satt där i flera timmar, sen så kom jag och madde på att vi skulle köpa hårfärg till henne, så det gjorde vi. vi drog ner på coop och hitta en bra färg, men tyvärr så fattades det 20 kr, hur värdelöst som helst! men iaf vi kriga som fan för 20kr som jag sedan kom på att jag har det ju på kortet, sen hem och skulle färga. madde hade det fått ett litet roligt brev där det stod att hennes pengar hade kommit och vart inne på hennes konto ett tag alltså 11tusen kronor, och vi kriga för en tjuga?? hahah,    sen iaf färga vi håret och det vart kanonars sen skulle jag prova lite saker med mitt hår, och det vart mkt bra ;)  så logiskt!  haha :'D   sen vart det match, en mycket spännande sådan. jag vaar gaaalen uppe på läktaren för esk förtjänade verkligen att vinna, fitt dommare!  så det var lite krig där uppe, sen hade man ju molle och curry bröve sig, dom var ju valsta "fan" bläääää.  sen efter matchen vart det olles med madde trevligt!  sen senare vart det att vara allihopa tjejor, nattis, annika, pippi, madde och jag mkt trevligt hade vi! :)  nej nu ska jag kila ner på staden med den täta lala ;) höhö. så PUSS




Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Åh, fan vilken fin bild på dig hjärtat <3

2009-08-19 @ 13:04:32
URL: http://joseefiin.devote.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket gumman! :) <3

2009-08-19 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0