Everything about you, I like it, I love it

Idag vakna jag vid 11 efter en natts dålig sömn, vi spela monopol hela kvällen igår med emil jag och älskling. micke vann ganska stort men han har bara tur ;) men iaf idag har jag fixat student kryssningen, ÄNTLIGEN!!! jag ska dela hytt med emma :) hihi. sen så har jag även färgat håret, ser likadant ut men ingen utväxt ;) haha, sen vid 4 hämta toto och neddi upp mig hos micke, vi skulle åka och kolla på hans match han hade, vi hämta även upp molle! wiiie, sen ut i kylan eftersom det fina vädret är ju borta :(  men iaf dom vann iaf med 3-1 :) sen nu är vi hemma hos mig och ska mysa och kolla film osv.  vill även bara säga att jag älskar min micael otroligt mkt och att han är helt underbar och att han gör mig så otroligt glad! me looove you baby! men nu ska jag kiiiila :) PUSSS




Kommentarer
Postat av: MOOOOLLLEMUUUUUUUS

Hihih, älskar det lilla kollaget med bilder på mig! ;)

2009-04-10 @ 19:35:58
Postat av: Anonym

haha så det ska va mollemuuuus ;)

2009-04-11 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0