Tisdag.

Idag har jag legat halva dagen i min säng och segat. sköönt. sen fick jag för mig att åka in till stan och träffa annika och ta en tripp med harry. skit mysigt! :)  var bara lite drygt att gå i 3timmar :O  min mamma är inte snabb.  men det var ganska mys ändå, gick i lite spö regn och så, men det är väl mysigt? nooooot...    haha kände mig ganska dum när jag sedan gick själv med harry i en timma när man går och pratar med sin hund som om den vore mänsklig:S  hahaha, störd.   men nu ikväll ska jag städa mitt rum sen ska jag dra på en rulle, häääärligt!!  Pusshej ♥





detta är min framtida kille, han ska bli miiiiiiiiin. hahah önska mig lycka till   ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0