Sista Januari

Idag är det sjätte dagen på rad jag jobbar, men det gör faktiskt inget! trivs med mitt jobb väldigt mycket, men imorn är jag iaf ledig! Jobbar dock lördag och 5 dagar framåt igen, pengar! Slutar jobba vid 16 idag, eller det vet man ju aldrig egentligen! vi har sålt så mycke på senaste tiden så har blivit lite övertid för min del! igår vart det jobb 8-18, totalstress i typ 10 timmar! men det gick fett! Idag efter jobbet ska jag och Vera ta en PW och snacka massa skit, blir säkert en massa kaffe också ;) blir alltid så! och som sagt, imorn är jag ledig då tänkte jag städa och träna! sen självklart kolla grey's och vampire som alltid kommer ut med ett nytt avsnitt varje fredag!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0