Underbara vår!

vädret här nere är fortfarande kanon, regnade lite igår dock! men det gör inte så mycket.  
helgen som var vart awesome, vi festade som aldrig förr och sov endast 2 timmar.  Köpenhamns nattliv är inte alls den samma som i sverige, så sliten var man när man kom hem på söndagen! vi hade det så tur med vädret också så hade nästan sommar kläderna på!
 nu i veckan har jag jobbat mån-ons  och är nu ledig i två dagar sen 3 11-20 pass sen är det äntligen måndag och då kommer mina underbara vänner Emilia och Sara hit!!!  Jag längtar ♥   Valborg kommer bli så himla bra, med alla mina bästa! bara Madde och anjana som fattas, om dom vart här hade det inte kunnat blivit bättre!  nu ska jag ta mig en PW i det fina vädret! Pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0