Första december.

Idag är jag ledig är det även imorn, underbara lediga helg! Idag har jag inte fått mycke gjort, har tvättat lite men mest har jag kollat Grey's anatomy! Madde tjata ju så mycket om den serien så kände mig lite tvingad. är inte ett fan av sjukhus direkt så har alltid vart lite emot att kolla på serien, men nu är jag fast! den är så sjukt bra så kan inte sluta kolla. är redan på säsong 4?! börjadekolla för nån vecka sen, så inte mycke till liv! Men iaf, tänkte strax diska måste bara ta på lite musik först, det går ju inte att diska/städa utan det! sen ikväll blir det film med älskling för att sedan sussa tidigt för imorgon är det Ikea som gäller!! ja det var alles, Puss!

Min älskade bebis! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, gteys är bääääst :)

2012-12-01 @ 22:38:35
URL: http://tuhkanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0