If perfect's what you're searching for then just stay the same.

Helgen var mycket bra!
Fredag så jobbade jag först på morgonkvisten sen när joachim kom hem gick vi en runda på stan då han ville köpa lite nytt! sen käka vi osv hemma och sedan kom hans grabbar över och dom drack, snacka skit och skratta åt tvn. jag var nykter då jag skulle jobba på lördagen!  dom drog sedan vidare vi halv 11 typ så jag tog mig en kvällprommis och sedan hem och kolla OC :)  vart typ väckt dock vid kvart i 2 för att joachim satt fast i hissen hahaha. jag tyckte det var kul men inte han! men som tur var så kom han ut tillslut :)  så somna väl om vid 3?
Lördag så ringde klockan halv 8 och jag var hur trött som helst vill bara somna om, dessutom så låg ju joachim kvar i sängen och såg extra nöjd ut för han slapp gå upp! så mamma hämta mig kvart över 8 sen bar vi iväg till ikea!  det var hur mycke folk som helst så det var en riktigt stressad dag men som tur är så går dagarna så fort när det är mycke och göra! :)  sen vid 5 när jag sluta så kom malou och hämta mig och vi åkte hem till benjamin där även hennes syster var!  jag duscha snabbt som fan och fixade mig tur man är snabb! ;)  sen kom benjamins polare och vi grilla drack öl och kolla CL finalen! och jag var mycket stolt över min man! :)  och extra kul att nästan alla där var united fans så det var extra skönt när barca vann! ;)  så vi firad vinsten mycket bra!! ;)  sen vid 12 drog jag till BMB där joachim var med hans polare så vi dansa och jag hade det mycket trevligt med han och hans västerås polare som var riktigt schyssta! :)  sen vid 2 åkte vi hem, typ! haha. vi var väl hemma i enk vid 4 kanske?  då slockna vi på en gång!
Söndag var det uppstigning vid 1 för att åka och jobba så joachim skjutsa mig för han skulle ändå till västerås för att lämna datan sin så det var skönt att slippa sitta på en buss!  jobbade 15-20.30 typ vart lite övertid och sen när jag kom hem var det bara mys med älskling! :)
Idag gick jag upp 12 för att fika med mamma och kolla student present till mammas kompis dotter, fick även en klänning utav mamma så snäll som hon är! :)  sen gick vi och gymmade vid halv 4 och nu sitter jag här dööööd och bara väntar på älskling! :)  ska kanske handla om jag pallar haha!   aah där fick ni en bok om helgen som var en mycket bra helg! ;)  bilder kommer sen när nicole har lagt upp dom! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0