you’re my dream come true and that’s why I can’t give up on you.

tillbaka till vardagen igen! helgen var bra, skönt att man vart friskare osv. jag firade min bror och carro som fyllde år så det vart lite alkoholhalt! söndagen var det bara en lugn dag med pizza och självklart solsidan! :) idag så börjar jag mitt nya liv" som jag alltid säger.  så ska strax ta mig en prommis och även förbi skattekontoret för att hämta ut lite papper som ska lämnas in till ikea! :)  ja och btw. har fått ett nytt jobb, på ikea västerås! wiihooo. så ska dit nästa vecka på lite kurser sen sätter jag igång med massa arbete! ska bli kul att få lite vardag igen. börjar även på mitt andra jobb vidilab igen, jobbar ju bara där 6månader per år eftersom det är ett säsongsbetonat arbete så nu sätter allt igång samtidigt och det ska bli skönt! cash is king! ;)  ska nog klicka hem ett par skor nu sen ska jag sätta igång! ikväll är det även super match, arsenal-barcelona! wooopi! PUSS


min cp lugg vill aldrig växa ut igen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0