I will always love you.

wooopa, smart tjej snooza i 3 timmar och gick upp vid 3 så jag missa självklart tvätt tiden, kuuljul. tur att det är ganska lätt att få tider :)  ska strax äta upp pajresterna från igår, gjorde världens bästa paj med broccoli och grönsparris mumma! sen måste jag nog raka benen om jag ska ta på mig ett par shorts haha. sen hämtar annika upp mig för lite handboll i kära lillkyrka :D  skänt att vara tillbaka igen! sen så hoppas jag att jag blir helt slut ikväll så jag kan somna i tid! imorn måste jag upp tidigt och fixa lite saker b la  tvätta sen vid halv 5 drar jag och hjärtat till sthlm för att se hockey, slutspelet! :)  Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0