“Thoughts are the shadows of our feelings - always darker, emptier and simpler.”

Nu är äntligen denna veckan kommen!  jag längtar så sjukt mycket efter midsommar så känns som att jag kommer skutta omkring hela veckan haha!  idag tänkte jag iaf börja veckan med ett hårt gympass och sedan bara ligga i soffan och kolla fotboll!  imorn så är det jobb som gäller sen en långprommis och kanske film på kvällen. onsdag så är det gym igen sen kanske jobb? vet ej än!  sen fira joachims syster som fyller 18år!! torsdag blir det shopping i sthlm med älskling och sen middag hos hans pappa på kvällen för hans syster!  fredag full från 2 på dagen till minst 2 på natten ;)  bäst dag med SOL hoppas jag!  lördag bakis som fan men kanske palla sig ner till all in om vädret tillåter! sen söndag jobba kväll!  kommer bli en skööön vecka! man får ju även lön på tors :D  nej nu ska jag nog sola lite också innan gym! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0