mycke vill ha mera.

jahaja, jag som sagt nu tuseeeen ggr att jag ska låta mtt hår vara för att få långt men det gick sådär.... vart nyss redhead men det är najs trivdes i det förr så kör på det igen!  sen löshåret som syddes in sitter perfekt nu när elin fixa så snäll som hon är!! :)  vi satt igår och drack vin på hennes balle medans hon fixa mitt hår sen drog vi även ner på all in! en mycket trevlig kväll!!  imorn är det jobb som gäller och även hela helgen, men semestern närmar sig! :)  blir nog troligtvis en tripp till dalarna till stugan några stycken sen grönan och sen är det bröllop och sen blir det nog en utomlandsresa!! :D  och måste bara säga, "för att jag har råd". maddes inlägg var så jävla bra!!!!  haha. hon är grym hon min vän! puss på dig!  nej nu ska jag tvinga joachim att kolla moulin rouge, världens bästa film! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, jag har mina stunder ;) Puss på dig <3

2011-07-09 @ 15:53:02
URL: http://tuhkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0