cuz I'm into you, into you.

gårdagen var en händelserik dag! började med uppstigning vid halv 6 för lite jobb sen hem och duscha och sedan träffa mamma för en kaffe och sedan fixa nytt pass :)  försökte få mig själv att se lite bättre ut på detta pass men nejnej, ser typ ut som på förra - tjej från kvinnofängelset!  sen stress hem till mamma fick ett par oanvända jeans som hon ej ville ha sen hem till joachim för att sedan burna upp med cv till nightmare! där uppe stötte jag på Millan sen gick jag in och prata med Alexs en stund! :)  sen åkte vi hem och jag fixa till mig för kvällen för att sedan gå på bolaget och sen kolla lite på internmatchen!  sen så kan man väl säga att kvällen vart lite annorlunda då en viss person skulle vara med på förfesten hos hugo, så jag och älskling ville inte få HIV av den personens närvaro så vi stanna hemma ist och drack! :)  Geson kom även och joina sen så det vart riktigt trevligt med kortspel osv! sen all in - för mycke folk. så det vart stads ist!  mycke trevlig kväll med bebis, millan och alexs!  ååh juste träffa även på tobbe och rosie det var ju för länge sen så det vart tusen pussar och kramar, så gulliga som dom är! hihi.   men iaf nu är jag bakfull och ska ta med datan till sängen för att kolla nån serie, typ kardashian (BÄST)  sen mysa med joachim innan jag måste iväg och hjälpa mamma med hästen!  Ciao




Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha "jag och älsklingen ville inte få HIV" jag garvar så jag dör. Du är bra rolig du ;)

2011-07-24 @ 01:38:00
URL: http://tuhkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0