I feel so empty without you.

fan, det var verkligen inte såhär jag ville mitt år skulle börja! varför just du? du var ju mitt allt. du har alltid funnits där för mig i alla lägen. kan fortfarande inte förstå att du är borta, helt borta. det är så overkligt, allt kom så plötsligt. du kommer alltid vara min favorit, jag är din prinsessa! Min älskade morfar, saknar dig så! vet att det vart bäst såhär men det är så svårt att förstå! men duvet att jag kommer tänka på dig dag som natt, för det var ju du och jag genom allt, visst?!  vila i frid min morfar, min gud, min bästa vän. see you in heaven! Jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Jätte fint skrivet vännen. Vet att allt känns skit just nu. Är så himla ledsen för din skull. Du vet var jag finns om du behöver mig <3

2011-01-04 @ 06:21:29
URL: http://Joseefiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0