den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut.

helgen är äntligen över, har haft en bra helg men även en jobbig och tråkig helg, men jag klarade iaf sången och begravningen var det finaste jag sett!!  igår var jag bakfull hela dagen då jag drack för mycke i lördags men det behövdes.   och idag har jag inte gjort mycke alls, vart ute på prommis med mamma bara typ.  imorn ska jag göra nått riktigt roligt! jag ska nog färga håret rött och klippa lugg, tycker det är skitsnyggt och ha lugg med långt hår (om man har smalt ansikte annars ser man fetare ut!)  och än är jag inte så fet så jag ska nog fixa det imorn! och eftersom jag har satt i löshår som håller i 6månader så hinner luggen växa ut tills jag får kortare hår! smart va ;)   så jag ska tvinga ner anjana på stan så ska vi se vad vi hittar sen ska jag ta fram saxen, jag fixar luggen själv då jag oftast klipper mig själv. så det ska bli spännande!! hihi. nej nu ska jag lägga en ansiktsmask innan läggdags! Pussen

funderar på denna färgen! snygggggt.


sen sån här lugg som förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0