allting har en mening.

gårdagen vart mycket bra! började dagen med en prommis med kamilla mot bresse sen burna jag hem och färga håret, och ändå vart jag sen till kamilla och adam där vi skulle dricka osv... sällan jag är seg haha. väl där så var det jag och millan och bara adams polare så jag och millan satt os i köket och spela skip-bo och ölspel! sen efter arsenal matchen kom älskling så då joina han även oss i köket med ölspel! senare vid typ 11 drog adams polare, dom hade kört lite väl mycke all in så då spela vi 4 alias och drack och hade det skoj!! :)  vid 2 vart det torggrillen och en trip hem till mig och joachim för att dom ville kolla nya placet!  somna kanske vid 3-4?!  vakna imorse med en klump i magen. det var bara att stiga upp och fixa till sig för att sedan besöka morfars hus för första gången sen han gick bort.. mycket jobbigt! satt och prata med morfars fru om begravningen osv.  när jag kom hem vart det att kolla barca-mallaga och sen se reprisen av solsidan, bästa! ♥  och nu så är jag helt slut efter denna dagen då hjärnan gått på högvarv så nu ska jag sova! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0