- Mina minnen från 2010 -

Januari
Kamilla flyttade från ghettot", då vart det själklart fest! Kamilla flytta till torggatan, så det vart inflyttningsfest sen i 4dagar ;)  det var mycke fest hela januari, var med millan nästan varje dag! :) Maro fyllde även 20år så det firade vi med vita elefanten och fest så klart! ;)   braa månad!!  började även att förga mitt hår lite mörkare!
Februari
Vi började med tjejmiddagar, fortsatte festa! Johanna kom även upp till enköping och hälsade på så då vart vi ju tvugna att fira det ;)  i februari skrev även mamma på kontraktet för lägenheten på rdmansgatan! yeeey, glad tjej!
Mars
Vi flyttade till rådmansgatan, min bror vart 13år. vi fortsatte med våra middagar. Maggan fyllde år, kalas självklart, muums på kurdiskmat! Ida fyllde även år, så massa fest denna månad med ;) haha, var mycke hocky tittande med Ida också!! :)
April
Trivdes som aldrig förr i nya lägenheten, äntligen bo i stan igen ;) april var nog den lugnaste månaden. firade mamma som fyllde år. fest hos linda och även  valborg hos linda med 7kamp och grillning.
Maj
Ja, maj det är min månad det!! :D  jag fyllde 20 år så frida från gbg kom upp och bodde hos mig i en vecka!  vart mycke alkohol denna månad, blir ju så när man fick g¨på bolaget. det var fint väder så madde och jag var mycket utomhus, med alkohol ;) haha.  den här månaden vart jag vuxen ;) vart även blond igen, vart dock tvungen att klippa page då håret vart förstört :(
Juni
jaaa, nu kom sommaren äntligen! dock var juni egentligen en ganska konplicerad månad. många vändningar på många sätt.  men iaf, micael tog stundenten, det firades med madde! sen spelades det mycke minigolf, och mycke soola! fotbollstittande, och en resa till gbg med micael, ahmed och madde! fixade även långt hår igen!
Juli
Månaden började med jobb på gatufestivalen, och fest där också såklart! sen vart jag även sjuk i juli, så mådde pissigt ett bra tag där efter gatufestivalen. vart även en tripp till finland med fam. Tuhkanen till deras stuga!  sen underbara kvällspromenader, bl.a till haga! :)
¨
Augusti
Jag och mamma och några till åkte till västerås och the studio"  det var mycket kul, önskade dock att mitt hår hade varit långt :/  men iaf.   mnga kvällar på balkongen mys osv. joachim åkte till rohdos så jag bodde själv i hans lägenhet och fick då hem min lilla prins Tiger! så underbar!! hade även kräftskiva och många kvällar med tjejerna! madde fyllde även år men var hundvakt den dagen :(  annars så var sommaren på väg att ta slut, sorgligt!  annars en bra månad! :)
September
Den här månaden så fyllde joachim 21år så det firades. sen var det massa annan fest typ hela tiden, oftast i joachims lilla 1:a. middag hos kamilla var det också! :) pappa, madde och göran fyllde även år! :)
Oktober
Jag sket i att gå ut på oktoberfesten, drack osv hemma ist. körde tjej kväll två dagar i rad ist :)  sen så fyllde Linda även 20år så då vart det partaj igen! ;) känns som om man dricker jämt! haha. vart brunett iegn denna månad, vill ju inte vara blond egentligen så det vart att färga igen!  vi tjejer tog även en kväll ute i västerås! :)
November
Joachim och jag fick lägenheten! kamilla och linda åkte till thailand så vi hade avslutningsfester! firade kamilla i förskott då hon fyllde 20 när hon var i thai. packa massor inför flytten. färgade håret ganska rött. var hundvakt åt harry väldigt mycket, och hjälpte mamma med hästen. sen så tvinga joachim mig även att gå på dig-aik men det gjorde inte mig nått upptäckte jag sen då aik vann med 5-2 om jag minns rätt ;)  det var en bra månad, igen ;)

December
Vi flyttade äntligen till våran lägenhet. som vi längtat!!  massa rundor till ikea vart det också, det är dock inte lika kul att gå där längre, har vart där för mycket och köpte alldeles för mycket haha. sen så har vi mest festat in lägenheten, joachim vart ledig. massa mys och även lite julbak/pyssel med hans små systrar! sen shopping och sen bra jul och nyårs dagar! nathalie fyllde även 20år, hade dock ingen kamera med mig :(  men nu är hon också stor tjej :D hähä
Ja mitt år har varit väldig fartfyllt men det gillas! har inte bara festat hela året som man kan tro ;)  har även jobbat, tränat och haft mysiga hemmakvällar! :)  2010 var för mestadels ett bra år, men man kan ju alltid hoppas på att 2011 blir lite bättre! nytt år, nya tag! detta året ska bli grymt, det ska jag allt se till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0