take me away to a secret place, a sweet escape.

gårdagen gick jätte bra, det var faktiskt ganska kul också! om man jobbar med bra människor så blir det toppen! ♥ vi var klara runt 4 nångång så då gick madde mot sig och jag följde kamilla till torget sen gick jag hem! idag vakna jag ganska sent och det var skönt, länge sen man fick en sån sömn som denna! idag har det bara vart en lugn dag. jag har lagat jätte mumsig mat, like always ;)) sen gjorde jag egen fruktsallad med glass till det mums! kollade nyss en film, jag tyckte den var ganska bra men det var verklig en tjej film så inte så populär hos joachim ;)  har även kollat en massa resor idag så vi får se om vi far iväg nånstans snart! :D  nu ska jag ta en cigg sen fixa massa för sängen! Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0