I'll do anything for you, you know I'ts true.

träningen igår var awesome. var helt jävla slut efter 1½ timmes spring osv. puuuh. och sen blåsorna på mina händer, skööönt.   så igår när jag kom hem dog jag lite sådär. haha. imorse ringde millan och väckte mig igen, min personliga väckarklocka ;') haha. så vi gick ut med keno, och fy gick ju inte att gå knappt med min värk, men det är bara bita ihop!  sen gick jag hem och käka äggmackor och kolla film! :) nu ska jag strax hoppa in i duschen sen gå en liten prommis, igen! det går ju över om man rör på sig satt bara köra! nej nu väntar duschen, ska bara hitta nån plasthandske till min högra våga få schampoo i blåsorna :O  haha.   Puss


Jag och sushi!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0