the pursuit of happyness.

jaha, då var semestern slut :(  eller aah jag jobbar inte förän hela helgen, men älskling börjar imorn så inte lika kul då!  men iaf, helgen var bra! alkohol med K och joachim osv hos oss och sedan all in och över till stads! var ganska trevligt men är lagom trött på den här staden så nu blir det att börja kolla på lägenheter i västerås och bara hoppas på att vi kan dra!  sen i lördags skulle vi egentligen till västerås men vi tog oss en lugn kväll som vi verkligen behövde! vi käka entrecote och kolla film, mys!  sen idag har vi städa och jag har käkat sallad och joachim åt pizza! nu ska vi slå på en film, Bad Teacher blir det! hoppas den är bra.  imorn ska jag först upp tidigt och ta mig en prommis (vill ej bli fet)  så "nya tider" nu som jag typ jämt säger men aja! haha. sen vid 1 kommer min syster hit, ska förlänga hennes naglar funderar på att göra samma med mina! måste bara kolla hur mycke gelé jag har kvar! sen efter det ska jag springa några ärenden på stan!  ja min dag typ!  nej nu ska jag kolla flimmen och käka fruktsallad!  Pusss




Everybody wants happiness, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0