someone like you.

idag har jag städat och fixat hemma, sen så vart det en snabb tur på HM då jag fick ett fint bonuskort hem :D  vart lite smycken, hårfärg och smink.  skulle även haft handbolls träning idag men vart strul med skjuts så det blir en tur med mamma och harry ikväll ist! :)  snart är även helgen här, det blir nog kräftskiva och alkohol! skönt med en ledig helg!  blir eventuellt jobb på imorn och fredag på ikea om det behövs! hoppas på det.  nej nu ska jag plocka undan från bordet och kolla lite tv innan mamma ringer! slänger även in några bilder från kameran som jag la in idag! :)  Pusss

Blomman jag fick av älskling på våran 1års dag! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0