you're driving me crazy, you're lookin' amazïng

Sitter nu här i köket faktiskt ska strax ut med vovven! Idag har jag verkligen mått skit, haft feber och haft massor att göra! skulle ha ridit men sket det skulle aldrig ha orkat så jag pyssla om henne bara! myste även lite med kattungarna vi fått i stallet så sööta! hihi. sen ikväll har jag ätit god mat (självklart jag som laga det, mästerkocken;)) sen kollat film!  har kommit på eller aa det var länge sen men måste köpa ny bärbar data, min mår sådär ;)  eftersom jag då har rosa kamera och rosa mobil så varför inte en rosa data? ;) jag är ju galen i rosa hihi. nästa inköp!!  ganska skönt med höst faktiskt har redan tagit fram uggsen nu till kvällen, gissa färg? haha. PINK!  ska dra på mg dom strax när jag ska ut med hunden, ska bara dricka upp mitt te! mumma! sen blir det sussa för imorgon är det ny dag, nya tag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0