you give me what I thought was impossible




Idag så var jag äntligen tillbaka på jobbet! var jävligt skönt, har haft ganska lång "semester" nu eftersom mitt jobb är säsongsbetonat! så idag skulle det vara uppstigning 7 men jag försov mig till halv 9 då jag vakna utav att mamma plinga på dörren, bra att man stänger av klockan i sömnen ;)  var jätte kul att se mamma igen lite jobbigt att hon var så brun bara ;(  snälla mamma hade köpt med lite småsaker till mig och självklart Baileys creme caramel :D mumma!! så helgen är räddad ;)  så vi dundrade iaf iväg till jobbet började ju inte förän 9 så kom inte sent! dagen gick sjukt fort, men det gör det alltid, så skönt sitta vid datan och lyssna på the voice kan inte bli bättre ;)  sen vid 2 sluta jag har inte riktigt kommit igång med långdagar än!  sen när jag skulle gå hem började det självklart regna (Y) så jag var skapligt blöt när jag kom hem.. :((  tur att ett nytt avsnitt av gossip fanns ute så kröp ner i sängen med datan hihi.  ikväll blir det stallet sen hem och mysa med älskling vi som flyttar till lilla lägenheten idag skönt men ändå inte :(  längtar efter större med han hihi!! nej nu ska jag över till K och lämna lite saker som är hennes!! hihi. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0