who can love you, hold you? make your body wind, like me? you will never find someone like me.

Denna vecka har varit bra! har jobbat, vart på intervjuer osv.  var även med millan några gånger och fikade med jossan! :) mycket trevligt!!  massa mys med älskling har det vart också, som vanligt!! :) hihi.  helgen ser jag fram emot massor!!  först jobb imorgon sen hem till millan på tjejmiddag, hon ska bjuda på trerätters ska bli spännande!! hähä. sen lördag blir det mer partaj med mina kära vänner som man dock inte träffar så ofta längre :/  så det ska bli kul att ses igen!!!  sen på söndag så har jag hästen så det blir nog en kanon helg detta!!  hoppas bara det går bra att rida har fortfarande lite ont i höften efter jag vart sparkad i hagen förra torsdagen!!  men det är nog inte så farligt, man får ju inte vara klen ;)  nu ska jag strax ta en lite prommis sen när älskling kommer blir det att åka till hans farmor först sedan åka och handla sen det bästa, IDOLMYS!!  nu orkar jag inte skriva mer. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0