I'll be loving all the time, it's true; Cause I want to make it right with you.

Imorse ringde klockan halv 7 men jag som vanligt somna om. men jag vakna till vid 7 så försov mig inte allt för mycket ;) jag var tröttare än tröttast imorse det var huur jobbigt som helst att cykla till jobbet.. uppförsbacke och typ punka på hojjen (Y)  det värsta var nog iaf att mamma som inte skulle jobba idag behövdes ändå så jag hade kunnat åka bil, vart lite sur då faktiskt :P  men iaf.. nu när jag kom hem kolla jag OTH och det var så himla bra säsong 8 avsnitt 2!! tror jag grät i 35min utav 41, sorgligt men alltid lika bra! :)  snart ska jag upp till stallet med mamma har hoppträning idag! är inte alls taggad, är helt slut efter mina promenader osv. ;) efter träningen blir det god mat sen massa mys med älskling för imorn är vi båda lediga :D det blir ikea på dagen sen kvällen det visar sig ;) nu ska jag ta en cigg osv. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0