jag älskar er!

har nyss vart och haft den "sista" lunchen med hela ligan! var mycket trevligt men kommer sakna mina underbara 2 vänner så mycket! var faktikst jätte jobbigt sen när vi skulle skiljas åt! fick tårar i ögonen så höll på att börja gråta så vart tvungen att gå snabbt! kamilla fick även tårar hon med! usch vad farväl är jobbiga att ta!!! men det är tur att man vet att dom kommer ha det sjukt bra i thailand i ca. 4 månader sen så kommer det bli en grym fest när dom kommer hem!!    hoppas tiden går fort!  Jag älskar er Linda och Kamilla! sola åt mig också! ♥




Kommentarer
Postat av: Linda

och vi älskar dig alexandra:)

2010-11-22 @ 16:14:59
URL: http://millanochlindasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0