even angels have their wicked schemes

Godmorgon!
Har nyss tagit en lång prommis med harry morgon pigg som man blivit?!? och nu ska jag kolla gossip girl, yeey. sen ska jag bara vänta på att madde ska vakna så vi sedan äntligen kan ses wiihooo :D  får se vad vi hittar på tänkte kolla om vi kunde ta en lång prommis med harry, han behöver ju 2 om dagen! gör inte mig nått alls :D  sen så vid 4 blir jag av med harry så vi får väl se om jag är med madde då än annars vet jag inte alls vad jag ska hitta på, sola kanske? ska allt bli neger till födelsedagarna som kommer och alla högtider! (Y)  sen idag ska jag även hämta ut lite paket hihi. man blir så glad utav nya skor och kläder :) nej nu kan jag inte bärga mig längre! måste se gossip!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0