all I want for christmas is you

ja tänka sig, joachim sa nyss att det bara är 1 månad kvar tills julafton och det är ju helt galet!! tyckte nyss att det var jul?! tiden går så fort.. men iaf jag gillar jul på många sätt då man kan baka, laga god mat, julpynta och få paket!! :D är dock ganska kass på att köpa paket själv, köper massa saker till mina nära och kära men jag själv blir aldrig nöjd med det jag köper, men det är ju tanken som räknas ;)  så nu känner jag att jag måste börja inhandla lite. har ju födelsedagar att gå på också så shopping nästa vecka låter ju inte helt fel ;) hihi.  ska se om jag får med mig nån till sthlm! :)

nu ska jag väcka joachim för att åka och handla mat! :) Pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0