I really think this is it for me, I really think your the one I need'

Vaknade vid halv 1 idag, sömntuta jag är! gick upp la mig framför datan och kollade det nya DH avsnittet som kommit ut och jäävlar vilket spännande slut!! hur ska jag kunna vänta 1 heeel vecka?! men iaf, efter det gick jag ner till tvättstugan för att kolla om det fanns nån tid och det fanns ingen idag självklart så jag får ta med tvätten till mamma för hon har tid idag! drygt att släpa bara.. usch!! sen nu har jag fått sällskap av min älskling harry så vi har diskat och vart duktiga så snart blir det en prommis! :)  ska även träffa toot!  sen ikväll blir det bara chill och mys och sex and the city kollande när joachim har somnat! ;D  my day! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0