you you you you you

Har blivit lite dåligt med update men har jobbat och slitit och när man inte gjort det har man försökt umgås med vänner osv ist för datan! :)  orkar inte rabbla upp allt som jag gjort den övriga tiden blivit mycke gjort på kort tid och tror ingen orkar läsa en bok ;)  jobbade med alex själv igår det gick kanon och det var askul han är charmig den där ;)  så jag jobbade 9.30-19.30  så jag somnade med datan i knät och vakna utav panik imorse!?! Idag ska jag baka, ta ut harry, till jobbet en sväng sen träffa maggan sen hem för fest för bror min!! har ganska mycket att göra och kommer ingen vart för det ända jag gör är och kollar 2 ½ män hahah. men måste skynda mig nu tror jag fan :P höhö. nej nu ska jag kiiila!! Puss och kram love kurdistan! hahah ♥

Grattis älskling på din dag!! Loove you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0