what if ?

Helgen har varit speciell men bra?!  firade maggan i fredags med jätte god mat och trevliga flickor! :D drog ner på stan till halv 11 men jag gick och mötte sebs då, vi fick vänta taxi en evighet!! lördag lite jobb sen sov jag mest bort hela dagen mådde skiiit, var länge sen jag hade så ont...  sen på kvällen kom frida och vi drack lite vin och spela kort muche trevlans! somna kanske vid halv 4?!  sen idag firat Gunnel och min bror ätit mycke maaat och druckit gott as usual ;)  nu sitter jag hemma i min rosa mysdräkt med mina hello kitty tofflor och lyssnar bra musik och äter guudis! :)  toppeeen, bara en sak som fattas (A)  nej nu ska jag röka för det var ett tag sen nu ;)  sen läsa lite skvallertidningar :D  PUSSSS

Bild från fredagen! :)


Kommentarer
Postat av: luu

Hotta brudar ;)

2010-03-14 @ 17:07:34
URL: http://loviiizaa.blogg.se/
Postat av: alx

Je men verkligen! :D

2010-03-15 @ 16:23:36
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0