Underbaaaart!

Gårdagen vart mysig. jag och ida gick först en snabbis på stan i enköping för hon skulle välja ut lite kläder, sen hämta thom oss så åkte vi till västerås för att thom skulle handla skor, fick ven äta max som är så göööttt! :D  namnam sen handlade dom och gorde lite ärenden, var skönt att göra nått men ändå inget speciellt! :)  sen vid 5 skjutsade thom mig till sebs vi spelade lite kort, kolla 2½män och myste och bara tog det lugnt! somna i tid också ;D kändes jävligt bra!!

Idag har jag ätit lunch med pappa och hans fru, det vart sarajevo! mycket trevlans! snart ska jag ta en långis med chippen i det fina vädret. känns underbart att det äntligen känns som att våren är på väg! så less på den här vintern så det är helt sjukt.... blä!  sen ikväll blir det liljan och jag bara hoppas att det går bra för dom!! :D nej nu ska jag kila ut med hunden tror jag! :) XOXO
Mina bebisar ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kNow you are reading this you must NOT stop. My

name is Summer, I am 15 years old. I have blonde hair and blue eyes. I

have no nose or ears, my body is covered with scars. Didn't I tell you

... I'm dead. My dad killed me with a kitchen knife in the year 2001. If

you do not post this on to 10 other pages or groups in the... ...............See more... See more... See More... See Morenext 15 minutes, I ... See Morewill appear tonight by your bed with thekitchen knife that killed me, and I will kill you. No matter how oldyou are - I WILL murder you. It's up to you if you re-post this or not,but this is no lie. This is FOR REAL! Now, copy this and paste it ontothe walls of 10 other pages or groups. ......................... Your... See More...

2010-03-10 @ 21:04:24
Postat av: Natta

Haha jag tänkte inte på att det var Djurgårdens färger;P



Jo det var ju det:( Jo jag mår bara bra:) Hur mår du själv?:) Hur går det med flytten och allt?:) <3

2010-03-16 @ 19:39:32
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: alexandra

eller hur ;)



jojag mår bra, sjuk för tillfället :( joo vi renoverar på, inte alls långt kvar nu! :) längtar galeeet!! :D <3

2010-03-17 @ 12:32:55
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: ida

i love you!

2010-03-17 @ 23:12:01
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Idaa

Sv, jag hade tvättstugan då! :)

2010-03-18 @ 13:38:27
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0